FAQ
01/ Predávate originálny tovar?
Áno. Tovar ktorý Vám ponúkame je originálny, nejedná sa o žiadne falzifikáty či napodobeniny. Za originalitu a pôvod tovaru ručíme svojim dobrým menom.
02/ Dá sa u Vás objednať tovar aj inak ako cez Internet?
- Áno. Zabezpečili sme pre Vás zákaznícku infolinku na čísle +421 903 666 601 (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod).
- Pri objednávaní cez telefón si, prosím, vopred pripravte kód produktu / produktov, ktoré ste si vybrali, adresu dodania a fakturačnú adresu, ak sa líši od adresy dodania.
- Poslednou možnosťou je osobná návšteva v našom Showroom-e na ulici Kollárova 11/286 v Trenčíne, kde Vám Vašu objednávku radi a ochotne vyhotovíme za Vás.
03/ Je možné objednaný tovar vrátiť?
Áno, všetok tovar objednaný na stránkach TOPRUN.sk je možné vrátiť do štrnástich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Viac informácií o vrátení tovaru a sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.
04/ Ako mám postupovať pri reklamácii?
- Vyplňte Formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru. Ak ste ho stratili stiahnite si ho prosím tu.
- Nezabudnite na číslo faktúry a Vašej objednávky, Vaše meno a priezvisko, adresu, telefonický a e-mailový kontakt.
- Vašu reklamáciu vybavíme v čo najkratšom možnom čase.
- Viac informácií o reklamáciách nájdete v našom Reklamačnom poriadku.
05/ Aké možnosti platby za objednávku ponúkate?
Za Vami objednaný tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi:
- prevodom na náš účet – pred expedíciou tovaru
- vkladom na náš účet – pred expedíciou tovaru
06/ A čo doručenie tovaru?
Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service.
07/ Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?
Áno. Osobný odber tovaru je možný v našom Showroom-e na ulici Kollárova 11/286 v Trenčíne (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod).
08/ Kedy mi príde objednaný tovar domov?
- Pokiaľ máme tovar, o ktorý máte záujem, na našom sklade a objednáte si ho do 15:00, na druhý pracovný deň máte tovar na Vašej adrese.
- Doba dodania tovaru, ktorý je na sklade u nášho dodávateľa je individuálna. Lehotu dodania nájdete pri konkrétnom tovare (zvyčajne od 3 pracovných dní).
- Tovar sa snažíme doručiť vždy čo najrýchlejšie, bežne sa nám to darí podľa vyššie uvedených informácií.
09/ Čo ak potrebujem tovar doručiť rýchlejšie alebo svojmu známemu?
Ak kupujete darček pre svojho známeho, prípadne plánujete odchod na dovolenku a potrebujete tovar doručiť čo najrýchlejšie, kontaktujte našu zákaznícku infolinku na čísle +421 903 666 601 (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk a my Vám ochotne preveríme, či Vami uvedený termín doručenia je z našej strany reálny.
10/ Koľko zaplatím za poštovné?
U nás za doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky neplatíte vôbec nič.
Pokiaľ ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke +421 903 666 601 (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk.
Váš tím TOPRUN.sk