0
home

FAQ

01/ Predávate originálny tovar? 

Áno. Tovar ktorý Vám ponúkame je originálny, nejedná sa o žiadne falzifikáty či napodobeniny. Za originalitu a pôvod tovaru ručíme svojim dobrým menom.

02/ Dá sa u Vás objednať tovar aj inak ako cez Internet?

03/ Je možné objednaný tovar vrátiť? 

Áno, všetok tovar objednaný na stránkach TOPRUN.sk je možné vrátiť do štrnástich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Viac informácií o vrátení tovaru a sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.

04/ Ako mám postupovať pri reklamácii?

05/ Aké možnosti platby za objednávku ponúkate?

Za Vami objednaný tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi: 

06/ A čo doručenie tovaru? 

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service

07/ Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Áno. Osobný odber tovaru je možný v našom Showroom-e na ulici Kollárova 11/286 v Trenčíne (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod).

08/ Kedy mi príde objednaný tovar domov?

09/ Čo ak potrebujem tovar doručiť rýchlejšie alebo svojmu známemu? 

Ak kupujete darček pre svojho známeho, prípadne plánujete odchod na dovolenku a potrebujete tovar doručiť čo najrýchlejšie, kontaktujte našu zákaznícku infolinku na čísle +421 903 666 601  (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk a my Vám ochotne preveríme, či Vami uvedený termín doručenia je z našej strany reálny.  

10/ Koľko zaplatím za poštovné?

U nás za doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky neplatíte vôbec nič.

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke +421 903 666 601 (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk.

Váš tím TOPRUN.sk

kvalitni repliky hodinek