0
home

FAQ

01/ Predávate originálny tovar? 

Áno. Tovar ktorý Vám ponúkame je originálny, nejedná sa o žiadne falzifikáty či napodobeniny. Za originalitu a pôvod tovaru ručíme svojim dobrým menom.

02/ Môžem zrušiť alebo zmeniť už zaslanú objednávku?

03/ Dá sa u Vás objednať tovar aj inak ako cez Internet?

04/ Ako si vyberiem správnu veľkosť oblečenia alebo obuvi?

Na našej stránke je k dispozícii sekcia Veľkosti obuvi a oblečenia, ktorá Vám pomôže vybrať si tú správnu veľkosť. Ak by ste si však i tak neboli istí a potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke +421 903 666 601 (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk.  

05/ Čo ak potrebujem veľkosť, ktorú pri tovare uvedenú nemáte? 

Ak ste pri konkrétnom tovare nenašli Vašu veľkosť,  znamená to, že táto veľkosť momentálne nie je dostupná. Kontaktujte nás na našej zákazníckej linke +421 903 666 601 (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk a my Vám preveríme dostupnosť na sklade nášho dodávateľa.

06/ Je možné objednaný tovar vrátiť? 

Áno, všetok tovar objednaný na stránkach TOPRUN.sk je možné vrátiť do štrnástich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Viac informácií o vrátení tovaru a sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.

07/ Tovar nespĺňa moje predstavy. Čo mám robiť?

Ak Vami zakúpený tovar nespĺňa Vaše predstavy, môžete požiadať o vrátenie peňazí. Odošlite tovar spolu s priloženým Formulárom na vrátenie a reklamáciu tovaru a originálnym dokladom o zaplatení späť na našu adresu a my vám vrátime peniaze na Váš účet. Garantujeme vrátenie peňazí! Viac informácií ako vrátiť tovar sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.

08/ Ako mám postupovať pri reklamácii?

09/ Aké možnosti platby za objednávku ponúkate?

Za Vami objednaný tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi: 

10/ A čo doručenie tovaru? 

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service

11/ Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Áno. Osobný odber tovaru je možný v našom Showroom-e na ulici Kollárova 11/286 v Trenčíne (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod).

12/ Kedy mi príde objednaný tovar domov?

13/ Čo ak potrebujem tovar doručiť rýchlejšie alebo svojmu známemu? 

Ak kupujete darček pre svojho známeho, prípadne plánujete odchod na dovolenku a potrebujete tovar doručiť čo najrýchlejšie, kontaktujte našu zákaznícku infolinku na čísle +421 903 666 601  (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk a my Vám ochotne preveríme, či Vami uvedený termín doručenia je z našej strany reálny.  

14/ Koľko zaplatím za poštovné?

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service. Cena kuriérskej služby pri objednávke tovaru do troch kilogramov v rámci Slovenskej republiky je 3,50 €.

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke+421 903 666 601 (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info@toprun.sk.

Váš tím TOPRUN.sk