0
home

FAQ

01/ Predávate originálny tovar? 

Áno. Tovar ktorý Vám ponúkame je originálny, nejedná sa o žiadne falzifikáty či napodobeniny. Za originalitu a pôvod tovaru ručíme svojim dobrým menom.

02/ Je možné objednaný tovar vrátiť? 

Áno, všetok tovar objednaný na stránkach TOPRUN.sk je možné vrátiť do štrnástich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Viac informácií o vrátení tovaru a sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.

03/ Ako mám postupovať pri reklamácii?

04/ Aké možnosti platby za objednávku ponúkate?

Za Vami objednaný tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi: 

05/ A čo doručenie tovaru? 

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service

06/ Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Áno. Osobný odber tovaru je možný v našom Showroom-e na ulici Kollárova 11/286 v Trenčíne (každý pracovný deň od 12:00 do 18:00 hod).

07/ Kedy mi príde objednaný tovar domov?

08/ Koľko zaplatím za poštovné?

U nás za doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky neplatíte vôbec nič.

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte a napíšte nám e-mail na info@toprun.sk.

Váš tím TOPRUN.sk

kvalitni repliky hodinek